Filipçe: LSDM është në një moment kritik, por besoj në ndryshime dhe rinovim

June 12, 2024

Më në fund duhet të kapërcejmë ndarjet e brendshme dhe të punojmë së bashku drejt qëllimeve të përbashkëta. Uniteti dhe solidariteti janë thelbësore për suksesin tonë. Ai kamping dhe perceptim publik se në LSDM gjithmonë ka tri rryma duhet të ndryshohet. Organizata duhet të jetë kompakte dhe e unifikuar. Të gjithë duhet të punojnë për të njëjtin qëllim, thotë ai.

Venko Filipçe është ish-ministër i Shëndetësisë dhe deputet aktual, ndërsa një periudhë të caktuar ka qenë edhe nënkryetar i LSDM-së. Ai është një nga katër kandidatët që hynë në garë për liderin e ri të partisë, pasi Dimitar Kovaçevski shpalli zgjedhje të brendshme partiake pas disfatës në zgjedhjet e dyfishta. Me atë rast diskutojmë me të arsyet e humbjes zgjedhore të LSDM-së, procesin e zgjedhjes së liderit dhe menaxhmentit të ri, programin me të cilin do të kërkojë besimin e anëtarëve.

Pasi u larguat nga posti i ministrit të Shëndetësisë dhe nënkryetar i LSDM-së pas disfatës në zgjedhjet e fundit lokale, nuk keni qenë pjesë e politikës së lartë. Si ndodhi që ju u riaktivizuat në zgjedhjet e fundit parlamentare, në rolin e mbajtësit të listës parlamentare në zonën e katërt zgjedhore?

Kam qëndruar gjithmonë politikisht aktiv dhe në komunikim të vazhdueshëm me anëtarët dhe partinë. Ndonëse nuk isha në detyrë dhe komentohesha rrallë në publik, nuk do të thosha se përfshirja ime në zgjedhjet parlamentare ishte një surprizë.

Unë jam anëtar aktiv i LSDM-së që nga viti 1995 dhe deri në vitin 2021 kam qenë ministër dhe një herë nënkryetar i partisë. Gjatë asaj periudhe kam krijuar marrëdhënie shumë të mira me një numër të madh anëtarësh dhe simpatizantësh, qytetarë dhe organizatash, të cilët më mbështetën në idenë për të kandiduar për deputet.

Përveç kësaj, e dija se LSDM-ja e priste një fushatë të vështirë dhe pritej një rezultat jo i favorshëm në zgjedhje. Por për mua ishte një sfidë, duhet të ndërhyhet dhe të ndihmohet kur është më e vështirë, jo vetëm kur fitorja është e sigurt.

Fushata ishte një mundësi e shkëlqyer për të mësuar problemet me të cilat përballet partia drejtpërdrejt nga anëtarët dhe qytetarët. Parlamenti, nga ana tjetër, është një platformë e shkëlqyer për të krijuar politika dhe për të punuar drejtpërdrejt në nevojat e qytetarëve.

Sipas jush, cilat janë arsyet kryesore të rezultatit të keq të LSDM-së në zgjedhjet e dyfishta presidenciale dhe parlamentare? Ku duhet vendosur përgjegjësia më e madhe?

Ka disa arsye për rezultatin e keq dhe do të thosha se ato mund të ndahen në dy pjesë, në menaxhim partiak dhe në politika.

Sa i përket menaxhimit, analiza e votave të fituara thotë se LSDM-ja ka humbur një numër serioz të votuesve, të cilët përkufizohen si votues besnikë të partisë, gjegjësisht “bazës” së partisë. Këta janë njerëz që vite më parë, në të mirë dhe në të keq, ishin me LSDM-në. Në këtë grup, qëndrimi i udhëheqjes ishte shumë më ndikues sesa politikat e partisë.

Nga bisedat e mia pikërisht me anëtarët tanë të tillë, ndjeva braktisje dhe pakujdesi, thjesht distancë nga udhëheqja. Kjo është shprehur veçanërisht në dy vitet e gjysmë të fundit.

Nëse unë jam president, diçka e tillë nuk do të ndodhë më kurrë. Unë si ministër dhe si person në përgjithësi jam i disponueshëm dhe i hapur për bashkëpunim dhe komunikim dhe të njëjtën gjë do të duhet ta bëjnë edhe njerëzit që më rrethojnë. Askush nuk do të mbetet jashtë, i padëgjuar apo i lënë pas dore. LSDM, mbi të gjitha, duhet të kujdeset dhe të përfshijë simpatizantët e saj besnikë sepse pa ta partia nuk do të ekzistojë.

Çfarë nënkuptoni kur thoni se pjesa e dytë e arsyeve të humbjes zgjedhore lidhet me politikat? Çfarë saktësisht do të thotë?

Përqendrimi strategjik i LSDM-së në politikën ndërkombëtare, veçanërisht në integrimet në BE, ishte me qëllim të mirë dhe korrekt. LSDM bëri hapa historikë, por vendosja e kësaj çështje si politikë e vetme e partisë doli të ishte një qasje e gabuar në fund.

Theksimi ynë në këtë synim ka lënë në hije çështjet e brendshme dhe sukseset në fusha të ndryshme, të cilat padyshim i kemi pasur. Kemi krijuar një perceptim se LSDM nuk merret me asgjë tjetër veç BE-së, gabim ky që nuk duhet të përsëritet kurrë.

Edhe pse kemi menaxhuar tre kriza radhazi me përkushtim, kemi rikthyer lirinë e medias dhe demokracinë, kemi bërë një transformim energjetik dhe kemi realizuar shumë investime, arritjet tona nuk janë vënë re.

Elektorati i perceptoi prioritetet tona si të gabuara me shqetësimet e tyre imediate, gjë që çoi në perceptimin se LSDM-ja po i neglizhonte interesat e qytetarëve. Kjo, natyrisht, ishte larg nga e vërteta, LSDM-ja synonte t’i zgjidhte problemet kyçe në interes të të gjithëve, por perceptimi bëri të vetën.

Një faktor tjetër kritik për humbjen tonë ishte periudha e negociatave me Bullgarinë. Gjatë asaj periudhe pati një fushatë dukshëm negative nga pala bullgare, të cilën besoj se nuk e kundërshtuam në mënyrë adekuate.

Strategjia jonë, edhe pse diplomatikisht e kujdesshme, nga shumë qytetarë maqedonas u perceptua si tepër e butë. Kjo qasje çoi në zemërim dhe pakënaqësi të gjerë, pasi shumë mendonin se po cenohej dinjiteti i popullit maqedonas.

Perceptimi se LSDM-ja e ka prioritet arritjen e marrëveshjes me çdo kusht e ka minuar mbështetjen tonë. Mirëpo, në realitet, LSDM-ja dhe politikat e saj gjithmonë kanë pasur për qëllim mbrojtjen e interesave identitare dhe dinjitetit të vendit tonë dhe qytetarëve tanë. Fatkeqësisht, për një çështje kaq emocionale dhe nën një propagandë kaq të fortë, ishte e pamundur të pritej një përfundim tjetër.

Sa mendoni se ju ka lënduar perceptimi, i bazuar apo i pabazuar, gjithsesi, se LSDM është në vartësi të qeverisë, në raport me BDI-në?

Në përpjekje për të mbajtur një qeveri stabile dhe për të zgjidhur problemet strategjike, ne i kemi dhënë shumë pushtet BDI-së. Ky çekuilibër jo vetëm që e dobësoi ndikimin tonë, por dha përshtypjen se BDI ishte forca kryesore që drejtonte politikat e qeverisë.

Si rezultat, shumë votues e perceptuan LSDM-në si vartës të BDI-së. Kjo dëmtoi besueshmërinë dhe imazhin tonë, megjithëse në realitet ky besim nuk ishte i vërtetë.

E gjithë kjo kulmoi me një fushatë të dukshme nacionaliste për zgjedhjet, por edhe shumë kohë më parë, ku beteja kryesore ishte mes BDI-së dhe VMRO-DPMNE-së dhe LSDM-ja u margjinalizua plotësisht.

LSDM-ja në të ardhmen duhet ta mësojë mirë këtë mësim. Asnjë qëllim nuk është më i rëndësishëm se ruajtja e integritetit dhe dinjitetit të partisë. Edhe me çmimin e mos formimit të qeverisë, LSDM-ja nuk duhet t’i lejojë vetes të jetë në një koalicion në të cilin nuk do të ketë rol dominues.

A shihni një pjesë të fajit në vendimet e këqija kadrovike të LSDM-së?

Humbja jonë u ndikua edhe nga përzgjedhja e personave të caktuar të emëruar për të menaxhuar institucionet kryesore. Shumë prej këtyre njerëzve u mungonte përvoja dhe kompetenca e nevojshme, por mbi të gjitha, integriteti që rezultoi në performancë të dobët dhe dështim në përmbushjen e pritshmërive të publikut.

Për më tepër, problemi kryesor ishte rregullimi i dobët hierarkik i qeverisë. Qytetarët kishin përshtypjen se qeveria nuk kontrollon asgjë, se individët vendosin vetë dhe se nuk ka kontroll qendror të operacioneve.

Kjo krijoi një perceptim të një qeverie që nuk i mban fijet në dorë. Nëse e marr LSDM-në, politika kadrovike do të bazohet ekskluzivisht në zgjedhjen e njerëzve kompetentë dhe me integritet.

Cilat janë motivet tuaja kryesore për t’iu bashkuar garës për një lider të ri partie dhe cilat janë pritshmëritë tuaja? A prisni të fitoni?

LSDM është në një moment kritik të historisë së partisë. Thashë se kjo disfatë e gjunjëzoi LSDM-në. Por unë besoj se humbja duhet të shërbejë si një katalizator i fuqishëm për ndryshim dhe rinovim.

Synimi im në katër vitet e ardhshme është rikthimi, reformimi dhe ngritja e LSDM-së në nivelin që meriton. Le të krijojmë një organizatë që do t’i shërbejë qytetarëve dhe do të jetë motor i përparimit shoqëror.

Ne duhet të mësojmë nga e kaluara jonë, të heqim të gjitha të metat dhe të dalim më të fortë dhe më të bashkuar se kurrë më parë.

Për sa i përket rezultatit të pritur, shpresoj të marr mbështetjen.

Ku e bazoni këtë pritshmëri?

Besoj se kam raporte të shkëlqyera me të gjithë anëtarët, zyrtarët aktualë dhe të kaluar, si dhe një rreth më të gjerë të qytetarëve që gravitojnë rreth LSDM-së. Do të përpiqem ta përdor këtë për të bashkuar partinë dhe për të rivendosur anëtarësinë besnike që është detyra e parë e liderit.

Për më tepër, besoj se kam fituar përvojë dhe njohuri profesionale për këtë pozicion dhe besoj se mund ta udhëheq partinë në këto kohë të vështira. Ajo njohuri dhe mënyra e punës në të cilën janë të përfshirë profesionistët më të mirë, në të cilën vlerësohet dija dhe kontributi, është diçka që i duhet LSDM-së dhe mendoj se mund ta bëj.

Dhe së treti, mendoj se mund të prezantoj një qasje krejtësisht të re në komunikimin dhe angazhimin e anëtarëve dhe qytetarëve. Një qasje e re, e hapur, ku respekti për njerëzit është prioritet dhe shqetësimet e tyre janë udhërrëfyesi ynë kryesor i politikave.

LSDM duhet të reformojë mbi të gjitha mentalitetin dhe të bëhet një parti e vërtetë qytetare, e cila në qendër të veprimtarisë së saj e ka qytetarin. Synimi im është t’i “injektoj” LSDM-së vlerat dhe besimet që më udhëheqin në jetën time personale dhe profesionale.

Profesionalizmi, ndjeshmëria, kujdesi për njerëzit, aksesueshmëria dhe përgjegjësia janë vlerat dhe parimet me të cilat kam punuar gjithmonë në të kaluarën. Besoj fuqimisht se kjo qasje është e nevojshme në funksionimin e përgjithshëm të LSDM-së dhe lidershipit të saj.

FPërveç zgjedhjes së liderit dhe menaxhmentit të ri, a i duhen LSDM-së edhe ndryshime ideologjike, programore dhe konceptuale? A duhet riorganizuar partia apo duhet reformuar tërësisht? Nëse po, në cilën pjesë?

Sigurisht që nevojiten reforma dhe ndryshime të thella, këtë e sugjeron qartë rezultati i zgjedhjeve.

Në aspektin ideologjik, nuk jam nga ata që besojnë se LSDM ka devijuar plotësisht nga vlerat socialdemokrate. Nëse ndiqni politikat tona gjatë shtatë viteve të fundit dhe sektorët kryesorë ku kemi investuar, filli socialdemokratik dallohet qartë.

Në kohë krize, ne investuam te të margjinalizuarit, për të mbajtur në minimum dallimet sociale.

Për më tepër, ne kemi investuar shumë në mbrojtjen sociale dhe reduktimin e pabarazisë, por gjithashtu kemi mbështetur vlerat liberale dhe demokratike në operacionet tona duke promovuar lirinë dhe demokracinë në çdo nivel.

Për më tepër, ne nxitëm unitetin dhe solidaritetin përmes politikave të përfshirjes. Koncepti “Një shoqëri, për të gjithë”, i cili fatkeqësisht u braktis në fund të mandatit dhe do ta rivitalizojmë, ishte një koncept tërësisht socialdemokrat.

Për më tepër, ne kemi investuar shumë në integrimet tona evropiane, si e vetmja rrugë që lejon përparim të barabartë dhe një të ardhme të qëndrueshme për të gjithë. Pra, nga pikëpamja ideologjike, është e nevojshme të riafirmohen vlerat socialdemokratike dhe të përkthehen në politika konkrete.

LSDM, nën udhëheqjen time, do të vazhdojë të luftojë për drejtësi sociale, barazi dhe demokraci. Nuk duhet të lejojmë që vala populiste të na largojë nga përkushtimi ndaj parimeve që na përcaktojnë si socialdemokratë.

Për sa i përket organizimit të brendshëm, qëndrimit dhe mënyrës së punës së partisë, si dhe mentalitetit të vetë partisë, mendoj se duhen reforma të thella.

Së pari, ne duhet të përmirësojmë demokracinë e brendshme. Proceset e vendimmarrjes duhet të jenë më gjithëpërfshirëse dhe transparente. Çdo anëtar i partisë sonë duhet të ketë një zë dhe lidershipi ynë duhet të jetë përgjegjës para anëtarëve.

Për më tepër, ne duhet të kapërcejmë përfundimisht ndarjet e brendshme dhe të punojmë së bashku drejt qëllimeve të përbashkëta. Uniteti dhe solidariteti janë thelbësore për suksesin tonë. Ai kamping dhe perceptim publik se në LSDM gjithmonë ka tri rryma duhet të ndryshohet. Organizata duhet të jetë kompakte dhe e unifikuar. Të gjithë duhet të punojnë për të njëjtin qëllim.

Për më tepër, nevojiten mekanizma për të komunikuar dhe për t’i dhënë zë anëtarësimit. Ne do të prezantojmë mekanizma të rinj për të angazhuar anëtarët tanë, vetëm në këtë mënyrë ata do të jenë promovues efektivë të vlerave dhe politikave tona.

Së fundi, ndërtimi i një komunikimi të fortë dhe një strategji afatgjatë është i nevojshëm. Për këtë duhet të përfshihen ekspertë të lartë të brendshëm dhe të jashtëm, zyrtarë të kaluar, njerëz me përvojë që e njohin dhe e duan LSDM-në.

Nën drejtimin tim do të krijojmë një strukturë serioze, e cila do të këshillojë menaxhmentin dhe do të ndihmojë në krijimin e politikave dhe komunikimin me publikun. Besoj se LSDM-ja ishte shumë e dobët në këtë segment dhe duhet ndryshuar nga rrënjët.

Çfarë tjetër parasheh programi dhe plani me të cilin do të kërkoni besimin e anëtarëve të LSDM-së? Cilat janë angazhimet dhe premtimet kryesore?

Programi që kam dorëzuar në më shumë se 20 faqe është një koncept, të cilin do ta zhvillojmë në detaje, nëse zgjidhem president. Për ta përmbledhur, do të them se është e ndarë në dy pjesë, demokratizimi i proceseve dhe përfshirja e anëtarësimit dhe profesionalizimi i partisë.

Sa i përket demokratizimit, parashikoj zgjedhje të menjëhershme brendapartiake për kryetarë të organizatave komunale dhe kandidatë për kryetarë komunash. Kjo është thelbësore, por edhe një kërkesë anëtari.

Më pas, futja e një sistemi të qartë të komunikimit të brendshëm dhe proceseve për përfshirjen e anëtarësimit në vendimmarrje, përmes mekanizmave specifikë, si anketat e vazhdueshme me ta, testimi i politikave në çdo nivel dhe mbledhja e opinioneve për krijimin e politikave, të cilat, si më sipër. të gjithë, kanë mbështetjen e anëtarëve. Kjo do të jetë një reformë thelbësore, e cila besoj fuqimisht se është e nevojshme.

Në pjesën e dytë është riorganizimi i partisë dhe këtu parashikoj disa organe të reja.

Për çfarë trupash po flasim?

Së pari, prezantimi i Këshillit Strategjik. Ai do të përbëhet nga politikanë të udhëheqjes, ekspertë dhe bashkëpunëtorë të jashtëm, të cilët do të analizojnë çdo ditë situatën politike dhe do të krijojnë strategji dhe politika për partinë.

Këshilli do të jetë i ngarkuar për të kontrolluar zhvillimin ideologjik dhe qëndrimet e partisë dhe përafrimin e politikave me parimet socialdemokrate.

Në kuadër të këshillit do të funksionojë edhe Këshilli i Veteranëve, i përbërë nga ish-politikanë me përvojë të LSDM-së, i cili do të shërbejë si bord këshillues i presidentit.

Duke shfrytëzuar njohuritë dhe përvojën e madhe të anëtarëve të saj, LSDM do të marrë vendime të qëndrueshme strategjike në të ardhmen. Këshilli do të luajë një rol kyç në forcimin e kohezionit në parti dhe bashkimin e të gjitha rrymave dhe krahëve.

Është planifikuar të krijohet një komision për etikë dhe përgjegjësi. Krijimi i komisionit për etikë dhe llogaridhënie është një hap kritik në sigurimin e transparencës dhe sjelljes etike në LSDM.

Komisioni do të sigurojë që të gjithë anëtarët e partisë, nga niveli më i ulët deri tek ai më i lartë drejtues, t’i përmbahen kodit të sjelljes së partisë.

Gjithashtu, do të prezantohet një sekretar për marrëdhënie me organizatat komunale dhe lokale. Hyrja e këtij pozicioni është të vendosë komunikim të qartë dhe të përhershëm ndërmjet organizatave komunale dhe menaxhmentit qendror. Çdo anëtar do të dëgjohet dhe ne do të ndërtojmë marrëdhënie të forta ndërmjet menaxhmentit dhe anëtarëve.

Është planifikuar një reformë thelbësore e funksionimit të LSDM-së dhe komisioneve të partisë. Komisionet do të funksionojnë si platforma, të cilat do të përfshijnë ekspertë të jashtëm në fushat e tyre, për të zgjeruar ekspertizën në parti, por edhe për ta bërë partinë të aksesueshme dhe gjithëpërfshirëse për të gjithë intelektualët dhe ekspertët e fushave të ndryshme. Qytetarët do të përfitojnë përfundimisht nga kjo qasje.

Për shkak të afërsisë me ish-liderin e LSDM-së dhe kryeministrin Zoran Zaev, shumë ju perceptojnë si të preferuarin e tij në zgjedhjet e brendshme partiake. Pra, a është e vërtetë – a keni mbështetjen e Zaevit në këtë garë?

Kjo nuk është pyetja e duhur dhe prandaj unë do t’i përgjigjem asaj që në thelb dëshironi të bëni. Dhe kjo është nëse, nëse unë zgjidhem president, Zoran Zaev do të jetë ai që do të udhëheqë politikat. Kjo është një tezë që vazhdimisht promovohet nga shumë vende, por edhe nga VMRO-DPMNE.

Unë do të them menjëherë – absolutisht jo. Shumë shpejt pas zgjedhjes sime do të shihni dallime thelbësore në mënyrën e drejtimit të partisë, ndryshimet e personelit dhe një koncept të plotë, i cili do të jetë origjinal dhe i pavarur. Unë nuk jam nën ndikimin e askujt, aq më pak nën menaxhimin e askujt.

Unë kam marrëdhënie të shkëlqyera me Zoran Zaev, si dhe me një numër të ish-presidentëve të tjerë, si Radmila Sheqerinska, Vlado Buckkovski dhe Dimitar Kovaçevski, për shembull. E konsideroj një avantazh shumë të madh sepse besoj se kryetar i LSDM-së në kushte të tilla përçarjeje mund të jetë vetëm një person që ka marrëdhënie të sinqerta dhe të mira me të gjithë.

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Previous Story

Rrikthehet hallakama para sporteleve të MPB-së

Next Story

Haradinaj: Vendimi për themelimin e Ushtrisë, trashëgimi e brezit të UÇK-së

Latest from Ballina

Go toTop